LCL heeft een jarenlange ervaring en ongeëvenaarde knowhow op het vlak van
datacenters. Met onze vestigingen in Diegem, Aalst, Antwerpen, Huizingen en
Gembloux, bedienen we klanten uit verschillende sectoren.
Om in te spelen op de vraag in de markt breidden we ons aanbod de voorbije jaren uit
met diensten rond connectiviteit en cloud-oplossingen. Naast onze technische
expertise en reputatie als betrouwbare partner, zijn ook aandacht voor co-creatie en
duurzaamheid twee belangrijke succesfactoren voor ons. Daar zit toekomst in!
Je leest het al: we luisteren naar onze klanten en bouwen er een duurzame band mee
op. Om onze beloftes aan hen waar te maken, werken gedreven collega’s uit
verschillende teams nauw samen met elkaar én met leveranciers. Als service delivery
manager speel jij een sleutelrol in die samenwerking.
Wat doe je concreet als service delivery manager bij LCL?
Customer intimacy is een kernelement van onze strategie. Jij implementeert die strategie in onze werking: je maakt ze zichtbaar en concreet.
- Dankzij uitstekende dienstverlening bouw je een vertrouwensrelatie op
met klanten. Je gaat het gesprek aan over hun specifieke noden, communiceert helder met hen in elke fase en bewaakt een tijdige, kwalitatieve oplevering. - Driemaandelijks zit je met een aantal grote klanten samen.
Elke klant – en elk project – is anders. In de presales-fase vertaal jij de unieke
behoefte van de klant in een operationele pre-analyse. Je onderzoekt ook de
haalbaarheid. Het resultaat: een doordachte offerte en planning.
In de postsales-fase, coördineer je de uitvoering van het project van a tot z:
- Je bent voortdurend in contact met de field technicians uit je team.
- Ook met leveranciers en uiteraard met de klant.
- Je bewaakt de deadlines en verzorgt de rapportage in onze toepassing voor life cycle management.
- Je zorgt ervoor dat alle interventies en installaties bij de klant correct gefactureerd worden. Hiervoor kan je rekenen op je collega’s van het invoicing team.
- Samen met je collega’s uit het operations team optimaliseer je onze interne processen.
Als people manager ben je verantwoordelijk voor een team van 6 techniekers. Je ondersteunt jouw team en zorgt je voor een goede samenwerking binnen het team.
Is het iets voor jou?
- Je hebt een bachelordiploma en/of enkele jaren relevante ervaring. Techniek
boeit je en je wil graag kennis opbouwen rond datacenters. - Je legt graag nieuwe contacten, zowel onder collega’s, als bij klanten en
leveranciers. Omgaan met mensen geeft je energie. - Net als je collega’s, ben je een loyale teamspeler. Je eigen werk zelfstandig
organiseren, lukt je al even vlot als je team aansturen. - Zowel in het Nederlands, Frans en Engels communiceer je sterk, mondeling én
geschreven. Je luistert actief en past je communicatiestijl moeiteloos aan aan je
gesprekspartner. - Concrete objectieven en resultaten behalen waar de klant blij van wordt, is wat
jou motiveert. Je neemt initiatief en bent proactief. - Organisatorische en administratieve taken zijn bij jou in goede handen. Je
houdt het overzicht, werkt nauwkeurig en kan vlot overweg met Excel en
Powerpoint. - Je kan je vinden in onze waarden: vertrouwen, respect, open-mindedness, teamspirit, commitment.
Waarom kiezen voor een job bij LCL?
- Datacenters beheren, dat is in de eerste plaats mensenwerk. Daarom besteden
we veel aandacht aan jouw welzijn. - Wie de drive en ambitie heeft om bij de top in de datacentersector te horen,
krijgt bij LCL alle kansen om te groeien. Vooruitgang is onze drijfveer!Je
versterkt een team van ongeveer 40 gedreven medewerkers met
ongeëvenaarde expertise en praktijkervaring. Onze klanten kunnen op hen
rekenen en jij als collega ook. - We bieden je een fulltime contract van onbepaalde duur. Je pakket omvat
onder meer een competitief vast loon, bedrijfswagen, smartphone en
verzekeringen.
Solliciteer voor deze job
"*" geeft vereiste velden aan