Maak kennis met Joris Robbeets, onze Service Delivery Manager en een van de meest cruciale radertjes in de LCL-machine. Hij heeft een opmerkelijke carrière opgebouwd met meer dan twee decennia ervaring in de datacenterindustrie. De job van Joris is gericht op customer intimacy, een belangrijke waarde bij LCL. Dit betekent dat hij voortdurend op zoek is naar manieren om onze klantgerichte aanpak te verbeteren. Hij weet dat het optimaliseren van onze communicatie en het nemen van proactieve maatregelen de sleutels tot succes zijn. Meer nog, zijn uitgebreide ervaring heeft aangetoond dat wanneer we ons op deze aspecten concentreren, onze dienstverlening verbetert en onze klanten met een grote glimlach op hun gezicht vertrekken.
Een klantgerichte aanpak ontwikkelen
Joris Robbeets heeft elke dag een eenvoudig maar krachtig doel voor ogen: onze diensten maximaliseren door de klanten op de eerste plaats te zetten. ‘Regelmatig praten met klanten is een belangrijke methode om langdurige relaties op te bouwen’, zegt hij. ‘Omdat elke klant anders is en hun behoeften voortdurend veranderen, geldt dat ook voor onze ondersteuning.’ Daarom lanceert LCL in 2024 een nieuw klantenportaal waar klanten verschillende diensten kunnen aanvragen, van technische hulp tot financieel advies.
‘Onze kernactiviteit is het onderbrengen van data in onze datacenters, zodat klanten zich kunnen blijven richten op hun bedrijfsprioriteiten’, voegt Joris toe. ‘Daarom is het essentieel dat klanten begrijpen waar we het over hebben. Onze taal moet altijd duidelijk, nuttig en to the point zijn. We nemen de tijd om te begrijpen wat elke klant nodig heeft, want wat voor de ene klant belangrijk is, is dat misschien niet voor de andere.’ Deze methode vereist enige finesse, diplomatie en professionaliteit, en Joris en zijn team hebben die in overvloed.
Toegankelijk, flexibel en efficiënt
Gezien al het voorgaande is het duidelijk waarom het zo goed klikt tussen Joris en LCL. We proberen ons te onderscheiden door onze klanten op de eerste plaats te zetten. We zijn snel in het beantwoorden van vragen, zijn attent en flexibel, en we onderhouden een nauwe werkrelatie met onze klanten. Deze positieve aanpak strekt zich uit tot onze partners en verbetert ook hun ervaring.
Kort samengevat draait de rol van Joris Robbeets om het vormgeven van LCL tot de ideale partner. De toegankelijkheid van zijn team, gecombineerd met hun technische expertise, zorgt ervoor dat alles naadloos verloopt. Met Joris aan het roer zijn we vastbesloten om een uitstekende service te leveren en streven we ernaar een datacenterbedrijf te zijn waar onze klanten op kunnen vertrouwen.
In het weekend is Joris vaak buiten te vinden, niet alleen als toegewijde hardloper die meer dan 35 kilometer per week aflegt en deelneemt aan wedstrijden, maar ook als gepassioneerde vrijwilliger in de sociale sector. Zijn engagement reikt tot het ondersteunen van ‘Het Balanske’, een welzijnscentrum in Tielt-Winge, waar hij kinderen met beperkingen en hun ouders helpt door verschillende vrijetijdsactiviteiten te organiseren. Of hij nu hardloopt of een helpende hand biedt, Joris herinnert ons eraan dat weekends kunnen draaien om zowel persoonlijke passies als iets teruggeven. Blijf rennen en die positieve energie verspreiden, Joris!